۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۰۹۸
نماینده مجلس خبرگان مطرح کرد؛

پیشگامی روحانیت در صحنه های خدمت گزاری| رزمایش مواسات مورد اهتمام همه باشد

پیشگامی روحانیت در صحنه های خدمت گزاری| رزمایش مواسات مورد اهتمام همه باشد
آیت الله حیدری با تأکید بر ضرورت لبیک گویی به رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، گفت: پیشگامی و حضور روحانیت در همه زمینه‌ها و صحنه‌ها یک افتخار است.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده که نصب العین قرار دادن توصیه‌های رهبرانقلاب صرف نظر از مباحث عقیدتی، از سوی دولتمردان و ملت، بسیاری از گره‌های کور و مشکلات مانع از پیشرفت را می‌گشاید و در بلاء عالم گیر کرونا باید توجه بیشتری به چنینن رهنمود‌هایی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهنمود رهبرانقلاب درباره رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، رهنمودی راهبردی است، خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان، مؤسسه‌های خیریه، بسیج و عامه مردم در زمینه کمک مؤمنانه پای کار آیند، بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی که در نتیجه کرونا پیش آمده است، زدوده خواهند شد.

آیت الله حیدری گفت: کرونا، بسیاری از اقشار را دچار ضرر‌های مالی بسیار و عقب ماندگی کرد که باید چنین ضرر‌هایی به نوعی جبران شود، لبیک گویی به رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه راهکاری در این باره است، همگان باید چنین توصیه‌ای را جدی بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جهادی و علمی طلاب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه در زمینه مبارزه با کرونا از لحاظ گفتمانی و عملیاتی همچون سایر میدان ها، خوش درخشیده است؛ چنین اقداماتی را عمیق‌تر کرده و توسعه بدهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیشگامی و حضور روحانیت در همه زمینه‌ها و صحنه‌ها یک افتخار است، تصریح کرد: رهبری به هنگام ذکر مجاهدت‌های طلاب و روحانیت، از تلاش‌های طلاب و روحانیت استان نام می‌برد و آن‌ها را مورد تقدیر قرار می‌دهد؛ چنین تقدیری بسیار ارزشمند است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات